Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę nawiązać współpracę z firmą Leker?

W celu rozpoczęcia współpracy z hurtownią Leker, należy zarejestrować się na platformie B2B, przesłać dokumenty rejestrowe firmy oraz formularz dropshippingowy. Po weryfikacji konta, zostanie Państwu odblokowany dostęp do panelu klienta, asortymentu oraz cen.

Jakie ceny znajdę na platformie B2B?

Na platformie B2B znajdują się ceny sprzedaży w modelu dropshipping netto. Nie podajemy sugerowanych cen detalicznych.

Jaki jest przewidziany czas realizacji wysyłki?

24 godziny od zaksięgowania wpłaty.

Jakie są możliwe formy płatności?

Płatności za zamówienie można dokonać tradycyjnym przelewem, szybkimi płatnościami Przelewy24, kurierowi przy odbiorze lub gotówka w siedzibie firmy. Zamówienia są opłacane każdorazowo po złożeniu zamówienia. Nie ma możliwości otrzymania faktury zbiorczej za dany okres sprzedaży.

W jaki sposób mogę odebrać zamówienie?

Zamówienie można odebrać osobiście lub firmą kurierską. Dla klienta w modelu dropshipping istnieje możliwość wysyłki naszym kurierem (koszt wylicza się automatycznie w koszyku w trakcie składania zamówienia) lub zlecić odbiór własnym kurierem i przesłaniu listów przewozowych. Nie ma możliwości wysłania towaru do klienta końcowego za pobraniem przy współpracy dropshippingowej. W takim przypadku należy zamówić własnego kuriera, który odbierze przesyłkę z naszego magazynu.

Czy jest możliwość udostępnienia pliku xml i czy pobierana jest za niego opłata?

Plik xml znajduje się w panelu klienta i jego pobranie jest bezpłatne.

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Wszystkie zamówienia muszą być bezwzględnie złożone poprzez platformę B2B.

Czy hurtownia udostępnia dokładny stan magazynowy czy tylko informacje dostępny/niedostępny?

W pliku xml zawarty jest stan magazynowy produktów.

Z jakimi firmami kurierskimi są wysyłane produkty? Czy są inne formy dostawy jak np. paczkomaty?

W chwili obecnej korzystamy z usług firmy kurierskiej DHL.

Do której godziny należy złożyć zamówienie, aby zamówienie jeszcze dziś zostało wysłane?

Księgowanie wpłat sprawdzane jest do godziny14:00 i wtedy zamówienie zostaje przekazane na magazyn do realizacji.

Czy można korzystać ze zdjęć i opisów?

Tak opisy i zdjęcia dostepne są w pliku xml.

Od jakiego progu sprzedaży można dostać rabat?

Rabaty udzielane są przy zakupach na magazyn.

Jakie są warunki zwrotów oraz reklamacji?

W przypadku hurtu nie ma zwrotów. Reklamacje są rozpatrywane przez nasz dział serwisowy.