Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że numer rachunku do wpłat za zamówienia uległ zmianie. Nowy numer dostępny jest dla Państwa w naszym regulaminie.
Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę nawiązać współpracę z firmą Leker?

W celu rozpoczęcia współpracy z hurtownią Leker, należy zarejestrować się na platformie B2B, przesłać dokumenty rejestrowe firmy oraz formularz dropshippingowy. Po weryfikacji konta, zostanie Państwu odblokowany dostęp do panelu klienta, asortymentu oraz cen.

Jestem zarejestrowany na stronie lecz nie widzę cen, co zrobić w takiej sytuacji?

Ceny na stronie Leker.pl widoczne są po aktywacji konta W celu aktywacji konta poproszę o przesłanie dokumentu CEIDG/KRS potwierdzającego działalność gospodarczą na adres leker@leker.pl Po weryfikacji skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia warunków współpracy.

Nie posiadam działalności gospodarczej/prowadzę działalność niezarejestrowaną czy mogę z Państwem rozpocząć współpracę?

W modelu współpracy dropshipping nie trzeba być czynnym płatnikiem VAT to oznacza, że mogą Państwo z nami rozpocząć współpracę nie posiadając działalności gospodarczej bądź posiadając działalność niezarejestrowaną. Aby rozpocząć z nami współprace należy zarejestrować się na naszej stronie Leker.pl Po rejestracji należy przesłać wypełniony formularz dropshipping, który udostępniony jest na naszej stronie , jeżeli klient nie prowadzi działalności gospodarczej. Formularz należy przesłać na adres e-mail leker@leker.pl Po weryfikacji skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia warunków współpracy. Gdy są Państwo zainteresowani współpracą hurtową na własny magazyn należy posiadać działalność gospodarczą i być czynnym płatnikiem VAT.

Jakie ceny znajdę na platformie B2B?

Na platformie B2B znajdują się ceny sprzedaży w modelu dropshipping netto. Nie podajemy sugerowanych cen detalicznych.

Jaki jest przewidziany czas realizacji wysyłki?

24 godziny od zaksięgowania wpłaty.

Jakie są możliwe formy płatności?

Płatności za zamówienie można dokonać tradycyjnym przelewem, szybkimi płatnościami Przelewy24, kurierowi przy odbiorze lub gotówka w siedzibie firmy. Zamówienia są opłacane każdorazowo po złożeniu zamówienia. Nie ma możliwości otrzymania faktury zbiorczej za dany okres sprzedaży.

W jaki sposób mogę odebrać zamówienie?

Zamówienie można odebrać osobiście lub firmą kurierską. Dla klienta w modelu dropshipping istnieje możliwość wysyłki naszym kurierem (koszt wylicza się automatycznie w koszyku w trakcie składania zamówienia) lub zlecić odbiór własnym kurierem i przesłaniu listów przewozowych. Nie ma możliwości wysłania towaru do klienta końcowego za pobraniem przy współpracy dropshippingowej. W takim przypadku należy zamówić własnego kuriera, który odbierze przesyłkę z naszego magazynu.

Czy jest możliwość udostępnienia pliku xml i czy pobierana jest za niego opłata?

Plik xml znajduje się w panelu klienta i jego pobranie jest bezpłatne.

Gdzie znajdę plik XML do integracji?

Plik XML znajduje się w Panelu klienta pod zakładką INTEGRACJA XML Plik XML aktualizowany jest na bieżąco, zawiera on zdjęcia i opisy produktów.

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Wszystkie zamówienia muszą być bezwzględnie złożone poprzez platformę B2B.

Czy hurtownia udostępnia dokładny stan magazynowy czy tylko informacje dostępny/niedostępny?

W pliku xml zawarty jest stan magazynowy produktów.

Z jakich firm kurierskich Państwo korzystacie?

Oferujemy klientom wysyłkę: • DHL kurier • Inpost kurier • Inpost paczkomaty

Jak mam zrealizować przesyłkę za pobraniem? W jaki sposób się Państwo z nami rozliczą?

W modelu współpracy dropshipping nie realizujemy przesyłek za pobraniem. Aby zrealizować zamówienie za pobraniem przy składaniu zamówienia należy wybrać opcję odbioru własnym kurierem, zamiast kosztów transportu naliczy się opłata manipulacyjna, za przygotowanie i spakowanie zamówienia. Opłata manipulacyjna w przypadku paczki wynosi 4,99 zł netto w przypadku palety 29,99 zł netto. Po złożonym i opłaconym zamówieniu etykietę należy przesłać na adres leker@leker.pl w tytule wiadomości należy umieścić numer zamówienia. Po odbiór paczki zawsze trzeba zlecać własnego kuriera. Adres naszego magazynu ul. Wolska 34, 05-650 Chynów.

Czy można korzystać ze zdjęć i opisów?

Tak opisy i zdjęcia dostępne są w pliku xml.

Od jakiego progu sprzedaży można dostać rabat?

Rabaty udzielane są przy zakupach na magazyn.

Jakie są warunki zwrotów oraz reklamacji?

W przypadku hurtu nie ma zwrotów. Reklamacje są rozpatrywane przez nasz dział serwisowy.

Jak wystawiane są faktury?

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura, nie wystawiamy faktur zbiorczych Jakie jest minimum logistyczne? Nie stosujemy minimum logistycznego. Gdy klient Dropshipping zainteresowany jest zakupem większych ilości ( kartonowych) może złożyć niezobowiązujące zamówienie przez system. W uwagach należy umieścić informację o wycenie. Gdy wycenimy zamówienie, poprawiony dokument zostaje przesłany do klienta.

Czy do paczek dołączana jest faktura?

Do paczek nie dołączamy faktur ani ulotek reklamowych. Klient otrzymuje sam produkt. Faktura przesyłana jest na adres e-mail podany przy rejestracji.