Szanowni Klienci, informujemy, że w dniach 30-31 stycznia 2025 roku - w naszej firmie będzie przeprowadzana inwentaryzacja. W tych dniach nie będzie możliwe fakturowanie, wysyłka ani odbiór osobisty towaru. Składanie zamówień, rezerwacja oraz kontakt z biurem pozostają jednak bez zmian.

Dołożymy wszelkich starań, aby zamówienia złożone 29.01 do godziny 14:00 zostały zrealizowane. Realizacja późniejszych zamówień rozpocznie się od 03.02 i będzie odbywać się według kolejności ich złożenia.

Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.
___________________________________________
Dear customers, we would like to inform you that from the 30 to 31 of January 2025 an inventory will take place in our company. During the following days, it will not be possible to invoice, ship or collect orders personally. Ordering and reservation of goods however, remains the same - Feel free to contact us as well.

We will try our best to process orders made until the 29.01 - 14:00.
The processing of remaining orders will begin from the 3 of February and will take place in the order in which they were placed.
Thank you for your understanding, please excuse the holdback.